Pop Song (男)/Elvis Presley

Sweet Caroline(사랑스러운 캐롤라인) - Elvis Presley

레알61 2013. 3. 30. 13:31

Sweet Caroline
(사랑스러운 캐롤라인) - Elvis Presley

 

    

 

 

Where it began  I can't begin to knowin'
어디서부터 시작됐는지 알 수 없지만,

But then I know it's growing strong
난 그때 가슴이 심하게 뛰는 것을 느꼈지요

Oh~~
오~~

Was in the spring
그때가 봄이었어요

And spring became the summer
그리고 봄이 여름으로 바뀔 때

Who'd have believed you'd come along
당신이 내게 다가온 것이 믿어지지 않았지요

Hands, touchin' hands
우린 손을 맞잡고

Reachin' out
손을 뻗어 서로 가까이했어요

Touchin' me
당신은 나에게 감동을 주고

Touchin' you
나는 당신의 마음을 움직였지요

Oh, Oh~~
오, 오~~

Sweet Caroline!
내 사랑 캐롤라인!

Good times never seemed so good
이처럼 좋았던 때는 없었어요

Oh, Oh~~
오, 오~~

I've been inclined to believe they never would... But now I
앞으로도 이런 멋진 날들은 내게 절대 없을 거예요. 이제 나는

look at the night
밤이 되어도

And it don't seem so lonely
그리 외롭지 않아요

We fill it up with only two
우리 둘만이 밤을 같이 지새우니까요

Oh~~
오~~

And when I hurt
그리고 내가 아플 때도

Hurtin' runs off my shoulders
고통은 어깨너머로 사라질 거예요

How can I hurt  when I'm holding you
당신을 안고 사랑하는데 어찌 아플 수 있겠나요?

Oh~~
오~~

Warm, touchin' warm
우린 서로 따뜻한 온기를 느끼며

Reachin' out
손을 뻗어 서로 가까이했어요

Touchin' me
당신은 나에게 감동을 주고

Touchin' you
나는 당신의 마음을 움직였지요

Oh, Oh~~
오, 오~~

Sweet Caroline!
내 사랑 캐롤라인!

Good times never seemed so good
이처럼 좋았던 때는 없었어요

Oh, oh~~
오, 오~~

I've been inclined to believe they never would
앞으로도 이런 멋진 날들은 나한테 절대 없을 거예요

Oh, oh~~
오, 오~~

Sweet Caroline!
내 사랑 캐롤라인!

Good times never seemed so good
이처럼 좋았던 때는 없었어요

 

I've been inclined to believe they never would
앞으로도 이런 멋진 날들은 나한테 절대 없을 거예요

 


Single by Neil Diamond
Released : May 28, 1969
Songwriter : Neil Diamond
Producers : Tommy Cogbill, Neil Diamond, Tom Catalano